Follow Us @ngajimuslimah

Nasehat Mbah Mufid Pandanaran

Berikut ini sebagian nasehat almarhum KH. Mufid Mas'ud kepada para santrinya. Beliau adalah ahlul Quran pendiri Pesantren Sunan Pandanaran Yogyakarta sekaligus menantu Hadratussyaikh KH. Muhammad Munawwir Krapyak.

"Kabeh santriku ojo sampek wayoh, duwe siji sing gemati diagem sampek mati, nek ono santri sing wayoh engko tak keplaki."

(Semua santri saya jangan sampai poligami, punya satu harus perhatian sampai mati, kalau ada yang poligami nanti saya tempeleng)

"Aku ora ngaramke rokok, kerono akeh kyai sing podo ngerokok, aku nderek Kyai Munawwir sing ora ngerokok, dadi kowe kabeh santriku yo ojo ngerokok, cangkem gawe deres Qur'an kok diobong."

(Saya tidak mengharamkan rokok karena banyak kyai yang merokok, tapi saya ikut Kyai Munawwir yang tidak merokok, jadi kalian kalau jadi santri saya ya jangan merokok, mulut untuk baca Qur'an kok dibakar)

"Aku ora pingin duwe santri sing dadi muballigh ceramah-ceramah ning subuhe karipan,
kaburo maqtan 'indallooh!"

(Saya tidak ingin punya santri yang jadi muballigh rajin ceramah, tapi subuhnya kesiangan.
كبر مقتا عند الله أن تقولوا ما لا تفعلون)

"Nek gawe omah diniyati gawe hurmat tamu insyaallah barokah lan gampang rizkine."

(Kalau membangun rumah diniatkan untuk menghormati tamu, insyaallah berkah dan banyak rizkinya)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar